אחריות

אחריות חברה
אחריות מוצר: תנאי ביטול עסקה על פי חוק הגנת הצרכן 1981, החזרה תתאפשר בתוך 14 ימים ממועד מסירת המשלוח בכתובת המצוינת בהזמנה ולקבל החזר כספי, על פי התנאים הבאים: הודעה על ביטול רכישה תימסר למרכז הטלפוני של החברה (0544-299011) ותשלח במקביל בכתב באמצעות דואר אלקטרוני, המוצר הוחזר בשלמותו ובאריזה המקורית, המוצר נטול פגם ולא נעשה בו כל שימוש, חשבונית/קבלה על המוצר תצורף למוצר, לאחר תאום טלפוני ועל פי תנאי החוק להגנת הצרכן ותקנותיו.  באחריות הלקוח לדאוג לשינוע המוצר למחסני החברה  ולשלם עבור עלות הובלת המשלוח. כרטיס האשראי של הלקוח יזוכה לאחר קבלת החבילה בפועל ולאחר בדיקה שלא נעשה שימוש במוצר (קרטונים ובמוצרי האריזה ) החזרת המוצר למחסני החברה שבכתובת קבוצת שילר  (בימי א-ה בשעות 10:00-16:00), מוטלת על הרוכש, דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של החזרה למען הסר ספק יודגש כי לא תתקבל החזרה ולא יוחלף מוצר שאינו באריזתו המקורית או שכבר נעשה בו שימוש.
אחריות לטופס החזרה: עליכם למלא טופס החזרת משלוח, להלן הטופס

אחריות שילוח
במידה והזמנתכם לא נשלחה לכתובת המצוינת בהזמנה בפרק זמן של שבעה ימי עסקים (אינם כוללים ערבי חג וימי שישי) אתה רשאי להחזיר ואו לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי, כולל הוצאות שילוח, כרטיס האשראי יזוכה לאחר קבלת המשלוח במחסני החברה.
ניתן לקבל מידע על לוחות זמנים ומשלוחים בתקנון החברה, למען הסר ספק מנין ימי עסקים למשלוח יחל כיום לאחר ביצוע ההזמנה בפועל ובכפוף לתנאי הרכישה שבתקנון האתר.

נ.ב- למרות האמור לעיל במידה והמשלוח יגיע לכתובת הרשומה בהזמנה מעבר לשבעה ימים עסקים, והמזמין יאשר את קבלת המשלוח, חברת סטוק קרטון לא תעניק זיכוי או הנחה כספית.

אחריות למשלוח שאבד:
לאחר שהזמנתך תוגדר "משלוח שנאבד", או נשלחה לכתובת שגויה מהכתובת שנרשמה בהזמנה, אנו נשיב למזמין את כספו בסיום תהליך התביעה מול חברת הביטוח של  החברה המשלחת.